De Amsterdamse fysiotherapeute Monica was dringend op zoek naar nieuwe klanten. Maar niemand wist dat zij haar diensten aanbood op een totaal andere manier dan haar collega fysiotherapeuten. Haar extra’s waren haar trainingen haptonomie, mindfulness en een luisterend oor bij relatieproblemen. Ze durfde er ook niet helemaal op te vertrouwen dat dit nu was, waardoor zij zou opvallen bij haar ideale klant.
Ze had wel haar website helemaal herschreven, maar toch liep het niet bepaald storm in haar praktijk. Ze kreeg van een van haar cliënten het advies om regelmatig een nieuwsbrief te sturen met tips die bijvoorbeeld te maken hadden met een een meer gefocust leven. Dat had ze immers geleerd bij de training mindfulness. Een nieuwsbrief zou haar nog beter in beeld kunnen laten komen bij haar nieuwe klanten. Want daarin zou zij haar verhaal en haar tips voor een meer aandachtig leven kwijt kunnen.
Ben jij een soort Monica? Heb je hulp nodig bij het schrijven van een maandelijkse nieuwsbrief? Ik help je graag met het schrijven van een nieuwsbrief zodat jij je ideale klant kunt verwelkomen!